Wie niet kan delen, kan ook niet
vermenigvuldigen
Het is voor ons belangrijk dat wij onze klanten en architecten meenemen in onze vakkennis en werkwijze, zodat wij samen tot een fantastisch eindresultaat komen. Onze werkwijze is zo geoptimaliseerd dat wij alle partijen actief betrekken. Van de eerste offerteaanvraag tot de uiteindelijke oplevering.
Samen zorgen we ervoor dat maatwerkinterieurs niet alleen functioneel zijn, maar ook perfect aansluiten bij de esthetische en technische eisen van het project.

01
Offerte aanvraag
Zodra de offerte binnen is, starten we met een grondige analyse van aangevraagde onderdelen. We kijken naar de technische vereisten, de esthetische wensen en de
budgettaire mogelijkheden. Ons team denkt mee en zorgt ervoor dat het voorstel aansluit bij het beoogde eindresultaat. Ook bieden we alternatieven die kosten of tijd besparen. De
calculaties berekenen we zeer gedetailleerd in ons ERP programma.
02
Toewijzing projectleider
De projectleider is het vaste aanspreekpunt gedurende het hele traject. Hij of zij bewaakt de voortgang, onderhoudt contact met de betrokken partijen en zorgt ervoor dat het project soepel verloopt. De projectleider werkt nauw samen met onze werkvoorbereiders, die de technische tekeningen maken en ervoor zorgen dat alle details kloppen. Dit gebeurt ook met toeleveranciers van o.a. metaal, glas, stoffering en verlichting.
03
Werkvoorbereiding & planning
Tijdens de werkvoorbereiding stemmen we de planning af. Regelmatige overlegmomenten bewaken de voortgang en
signaleren vroegtijdig mogelijke knelpunten. We werken nauw samen met leveranciers en andere betrokken partijen zoals de aannemer. Het ERP-systeem helpt om het project efficiënt in te richten en de productiecapaciteit goed te beheren . De werkvoorbereiding tekent alle interieurelementen technisch in 3D uit, bestelt de materialen en bereidt de tekeningen voor op de productie.

04
Productie & assemblage
We starten met het maken van het interieur in onze eigen productie. Dit begint met zagen,CNC-bewerkingen en kantenbanden op de machinale afdeling. Vervolgens worden de onderdelen op de assemblageafdeling, samen met materialen zoals metaal, glas en stoffering, samengevoegd tot complete meubels. We hebben een eigen spuiterij waar we zowel vlakke als gebogen platen verlijmen en we beschikken over de machines en kennis om solid surfaces thermisch te vormen.
05
Montage & oplevering
Onze monteurs zijn goed voorbereid en werken volgens de geldende veiligheidsnormen. Onverwachte situaties lossen we snel op. De projectleider komt daarnaast op locatie om tussentijdse communicatie en kwaliteitscontroles uit te voeren. Na de montage organiseren we samen met de opdrachtgever en architect een laatste inspectieronde om te controleren of alles in orde is. Eventuele opleverpunten pakken we in overleg snel op wat zorgt voor een volmaakte oplevering
06
Nazorg & onderhoud
Onze service stopt niet na de oplevering. Ook daarna blijven we beschikbaar. De nazorg begint met concrete tips voor het onderhoud van het interieuren waar nodig voeren we reparaties uit. We hechten veelwaarde aan duurzame kwaliteit, zodat het maatwerkinterieur lang meegaat. Dat maakt de nazorg een verlengstuk van onze samenwerking. Zo bouwen we niet alleen duurzame interieurs, maar ook duurzame relaties.
Wat het voor klanten betekent om met ons te werken
Efficiënt en zorgeloos projectmanagement
Consistente kwaliteit en werkflow
Innovatief ontwerp en oplossingen
Versterking van de merkidentiteit
Ons team vakspecialisten:
Helpen bij elk interieur vraagstuk
Wij denken creatief met onze klanten mee en weten de meest lastige vraagstukken om te zetten naar een realiseerbaar interieur. Wij zijn meer dan zomaar een interieurbouwer. We zijn een partner. De wens van onze klant staat centraal en niets is ons te gek.